Op 25 September, introduceerde Fource een nieuw bandenconcept: Autobandenpartner. Een landelijk concept dat de garageklant helpt om een betere partner te zijn voor de automobilist zonder dat deze zijn identiteit verliest. Het blijkt een succes want een maand na de introductie, hebben al bijna 200 autobedrijven zich bij Autobandenpartner aangesloten.
“Een geweldige prestatie voor de eerste maand en iedere dag komen er meer aanvragen bij. De bedrijven die zich aanmelden zitten verspreid door heel Nederland. Dit maakt het bereik van Autobandenpartner erg groot. Met een marketingcampagne nog in het verschiet, belooft dit concept een groot succes te worden” vertelt sales directeur Johan van der Hoeven enthousiast.
Autobandenpartner is een concept waarbij de garageklanten die zich aansluiten in een garage finder worden gezet op de website. Hierdoor wordt de automobilist daadwerkelijk naar het autobedrijf van de desbetreffende Autobandenpartner toe getrokken. Daarnaast krijg je als autobedrijf ook toegang tot een ruim assortiment in banden en worden er trainingen gegeven, waardoor de garagist meer kennis opdoet als het op banden aankomt. Autobandenpartner maakt van autobedrijven een expert op het gebied van banden.